23
De functie

Je maakt deel uit van de afdeling Human Resources in het Paleis voor Schone Kunsten en samen met je collega’s sta je in voor het beheer en de verdere automatisering van de loonadministratie en extralegale voordelen van het personeel van het Paleis voor Schone Kunsten. 

  • Je beheert dossiers verbonden aan de extralegale voordelen (hospitalisatie, groeps – en arbeidsongevallen verzekeringen, abonnementen, GSM, etc.) en je bent de contactpersoon voor onze medewerkers, HR collega’s, lijnmanagement en derden voor alle vragen rondom deze dossiers.
  • Je beheert de verschillende formaliteiten voor de binnenkomst en het vertrek van het personeel (opstellen contracten, documenten bij vertrek, extralegale voordelen, …) et je je creëert fiches in de verschillende softwareprogramma’s die hiervoor voorzien zijn (payroll, tijdsregistratie, vakantie, …)
  • Je beheert de aanvragen voor loopbaanonderbreking van het personeel
  • Je verzorgt de opvolging van de facturatie (Bestelbonnen, Leveringsbonnen, etc.) voor HR Administratie
  • In samenwerking met je collega’s, sta je in voor een tijdige en correcte verwerking van alle personeels- en loonsinformatie via de daartoe voorziene tools waarbij je werkt met het tijdregistratiesysteem en kan terugvallen op de ondersteuning van het sociaal secretariaat.
  • Je volgt ontwikkelingen in sociale wetgeving op en zorgt ervoor dat deze correct worden toegepast.
  • Tenslotte sta je in voor een pro-actieve, service- en kwaliteitsgerichte aanpak naar de medewerkers en leidinggevenden toe.

 

Jouw profiel
  • Je bent geïnteresseerd in human resources management.
  • Je ben tweetalig NL/FR,
  • Je bent goed georganiseerd
  • Je hebt een gedegen kennis van  de courante PC applicaties (Word, Excel, ...). Ervaring met een specifieke payroll software is een pluspunt.
  • Je hebt een grondige kennis van de sociale wetgeving, springt vlot om met cijfers en hebt oog voor detail.
  • Je hebt affiniteit met de culturele sector.

 

Ons aanbod
  • Een gevarieerde job in de culturele sector.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Maaltijdcheques.
  • Een hospitalisatieverzekering na 6 maanden.
  • Een groepsverzekering
  • Het woon-werkverkeer met openbaar vervoer 100% vergoed.
  • Een goed gelegen werkplaats, makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (naast het Centraal Station).

 

Interesse ?

Stuur jouw sollicitatie tot 5 september 2017  naar:

Edwin Udding
HR Officer
Paleis voor Schone Kunsten
Ravensteinstraat 23
1000 Brussel
Tel : 02/507.82.67
E-mail : jobs@bozar.be