17
Les Agrémens

Millenium OrchestraLeonardo García Alarcón leiding

Ouverture (Le Nozze di Figaro, K. 492) Wolfgang Amadeus Mozart
Aria "Deh vieni non tardar" (Le Nozze di Figaro, KV 492) Wolfgang Amadeus Mozart
Ouverture (Cosi fan tutte, KV 588) Wolfgang Amadeus Mozart
Ouverture (Don Giovanni, KV 527) Wolfgang Amadeus Mozart
Aria "Batti, batti o bel Masetto" (Don Giovanni, KV 527) Wolfgang Amadeus Mozart
Aria "Alcandro, lo confesso... Non sò d'onde viene", KV 512 Wolfgang Amadeus Mozart
"Popoli di Tessaglia - Io non chiedo, eterni dei", KV 316/300b Wolfgang Amadeus Mozart

Les Agrémens

Leonardo García Alarcón leiding

Ouverture (Le Nozze di Figaro, K. 492) Wolfgang Amadeus Mozart
Aria "Una donna a quindici anni" (Cosi fan tutte, KV 588 Wolfgang Amadeus Mozart
Aria "Batti, batti o bel Masetto" (Don Giovanni, KV 527) Wolfgang Amadeus Mozart
Symfonie nr. 25, KV 183 Wolfgang Amadeus Mozart

Les Agrémens

Jodie Devos sopraan

Ouverture (Don Giovanni, KV 527) Wolfgang Amadeus Mozart

Les Agrémens

Millenium OrchestraLeonardo García Alarcón leiding – Jodie Devos sopraan

Ouverture (Le Nozze di Figaro, K. 492) Wolfgang Amadeus Mozart
Aria "Deh vieni non tardar" (Le Nozze di Figaro, KV 492) Wolfgang Amadeus Mozart
Ouverture (Cosi fan tutte, KV 588) Wolfgang Amadeus Mozart
Symfonie nr. 41, KV 551, "Jupiter" Wolfgang Amadeus Mozart
Aria "Una donna a quindici anni" (Cosi fan tutte, KV 588 Wolfgang Amadeus Mozart
Ouverture (Don Giovanni, KV 527) Wolfgang Amadeus Mozart
Aria "Batti, batti o bel Masetto" (Don Giovanni, KV 527) Wolfgang Amadeus Mozart
Aria "Alcandro, lo confesso... Non sò d'onde viene", KV 512 Wolfgang Amadeus Mozart


Het Millenium Orchestra is een nieuw Belgisch barokorkest onder leiding van de talentvolle Leonardo García Alarcón, onder meer bekend om zijn hoogstaand musicologisch onderzoek. We mochten hem al vaak verwelkomen aan het hoofd van het Chœur de Chambre de Namur en de Cappella Mediterranea. Deze keer brengt hij in het Conservatorium een concertavond die volledig in het teken staat van Mozart, met behalve twee van diens beroemdste symfonieën ook het geduchte Popoli di Tessaglia - Io non chiedo, eterni dei, een van de allermoeilijkste aria’s.

Voorbij