20
Cecilia Bartoli

Diego Fasolis leiding

"Pastor che a notte ombrosa" (Seleuco) Francesco Domenico Araia
"De' miei figli" (Prologue tot de opera La Clemenza di Tito, de J.A. Hasse) Domenico Dall'Oglio
"Vo disperate a morte" (La clemenza di Tito) Johann Adolf Hasse
"Nobil onda" (Adelaide) Nicola Porpora
Aria "O placido il mare" (Siroe, re di Persia) Hermann Raupach
Ouverture (La clemenza di Tito) Johann Adolf Hasse
Ouverture (Il Germanico in Germania) Nicola Porpora
March (Altsesta) Hermann Raupach
Ouverture no. 6 Francesco Veracini

Cecilia Bartoli

I BarocchistiDiego Fasolis leiding

"Vado a morir" (La forza dell'amore e dell'odio) Francesco Domenico Araia
"De' miei figli" (Prologue tot de opera La Clemenza di Tito, de J.A. Hasse) Domenico Dall'Oglio
"Vo disperate a morte" (La clemenza di Tito) Johann Adolf Hasse
"Nobil onda" (Adelaide) Nicola Porpora
Aria "O placido il mare" (Siroe, re di Persia) Hermann Raupach
Ouverture (La clemenza di Tito) Johann Adolf Hasse
Ouverture (Il Germanico in Germania) Nicola Porpora
March (Altsesta) Hermann Raupach
Ouverture no. 6 Francesco Veracini

Cecilia Bartoli

"Pastor che a notte ombrosa" (Seleuco) Francesco Domenico Araia
"Nobil onda" (Adelaide) Nicola Porpora
Ouverture no. 6 Francesco Veracini

Cecilia Bartoli

Cecilia Bartoli mezzo – I BarocchistiDiego Fasolis leiding

"Pastor che a notte ombrosa" (Seleuco) Francesco Domenico Araia
"Vado a morir" (La forza dell'amore e dell'odio) Francesco Domenico Araia
"De' miei figli" (Prologue tot de opera La Clemenza di Tito, de J.A. Hasse) Domenico Dall'Oglio
"Vo disperate a morte" (La clemenza di Tito) Johann Adolf Hasse
"Nobil onda" (Adelaide) Nicola Porpora
Aria "O placido il mare" (Siroe, re di Persia) Hermann Raupach
Ouverture (La clemenza di Tito) Johann Adolf Hasse
March (Altsesta) Hermann Raupach
Ouverture no. 6 Francesco Veracini


Moeten we Cecilia Bartoli nog voorstellen? Sinds 2000 verrast de Italiaanse diva ons telkens weer tijdens haar concerten in het Paleis voor Schone Kunsten. Niet alleen met haar spectaculaire stem, ook met haar doordachte programma’s in het teken van verborgen aspecten van de muziekgeschiedenis. Ze leerde ons vergeten musici als Agistino Steffani weer kennen en bracht de Weense klassieken Gluck, Mozart, Haydn en Beethoven. Deze keer kiest ze weer voor de barok, een repertoire waarvoor ze een voorliefde heeft, en ze doet dat weer op een briljante wijze.

Voorbij