Management Assistant CFO

Je staat in voor de voorbereiding, uitvoering en opvolging van administratieve, organisatorische en managementtaken voor de verschillende afdelingen (Finance, Partnerships & Philanthropy en Institutional Relations) in Bozar, die onder de verantwoordelijkheid van de CFO vallen. Meer specifiek :

  • Je verzorgt de agenda, de mailbox, het adressenbestand en het protocol (klassement, dispatching) van de CFO, en je respecteert daarbij de confidentialiteit van alle informatie die je beheert
  • Je bereidt de dashboards en rapporteringen voor die nodig zijn voor de opvolging van de KPI's
  • Je zorgt voor de input en de update van de databases
  • Je behandelt de onkostennota's en bestelbonnen van de CFO
  • Je bereidt een aantal HR- en administratieve taken voor de CFO voor met betrekking tot het team: ontwikkelingsgesprekken, personeelsbehoeften, enz. Je formuleert voorstellen om het team goed te doen functioneren
  • Je bereidt dossiers en klantenpresentaties voor en coördineert ze (lay-out, vertalingen, enz.)
  • Je zorgt voor een monitoring van de pers, vertrekkende van de expertise aanwezig in het Departement Finance
  • Je zorgt voor de voorbereiding van dossiers van interne en externe vergaderingen
  • Je woont vergaderingen bij, je stelt agenda's op en je schrijft de verslagen

Jouw profiel

  • Je hebt 10 jaar professionele ervaring in een functie als management assistant, bij voorkeur in een financiële omgeving
  • Je bent perfect tweetalig NL/FR en je hebt een zeer goede kennis van het Engels.
  • Je hebt goede kennis van projectmanagement.
  • Je hebt grondige kennis van MS Office (Word, Excel, Powerpoint,...)
  • Je werkt graag met cijfers en hun interpretatie
  • Je werkt klantgericht en je bent een goede communicator met vlotte redactionele vaardigheden
  • Je bent contactvaardig, discreet en stressbestendig
  • Je werkt gestructureerd en je bent nauwkeurig en zelfstandig

Ons aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur, met glijdend uurrooster
  • Maaltijdcheques
  • Een groepsverzekering
  • Een hospitalisatieverzekering na 6 maanden
  • Het woon-werkverkeer met openbaar vervoer 100% vergoed

Interesse?

Stuur je sollicitatie tot uiterlijk 30 mei 2022 naar:

Edwin Udding – HR Coordinator, Paleis voor Schone Kunsten, Ravensteinstraat 23, 1000 Brussel

Tel: 02/507.82.67, Email: jobs@bozar.be

 

Bozar staat open voor de diversiteit van de kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, nationaliteit, seksuele voorkeur of handicap. Bozar streeft ernaar de diversiteit van Brussel te weerspiegelen in zowel ons personeel als onze bezoekers. Het is het beleid en de praktijk van Bozar als een werkgever, om gelijke kansen te bieden in alle aspecten van de werkgelegenheid door het verbieden van elke vorm van discriminatie.