Music Coordinator

Je coördineert de administratieve taken in het departement in overleg met de verantwoordelijke. Je bent verantwoordelijk voor de opvolging en coördinatie van de dagelijkse taken en je assisteert de verantwoordelijke bij de voorbereiding van de muziekprogrammering.

Meer specifiek :

  • Je staat in voor de coördinatie en administratieve opvolging van het departement Music en je neemt initiatieven om bestaande procedures te verbeteren
  • Je beheert de agenda van de verantwoordelijke, inkomende telefoons, post, vergaderingen, enz.
  • Je voert de activiteiten van Bozar MUSIC in het Content Management Systeem (CMS) van Bozar in en ook in andere systemen.
  • Je coördineert de voorbereiding van de komende seizoenen op het gebied van budget en planning
  • Je zorgt voor de follow-up met agenten, artiesten, enz. in verband met de overeenkomsten en contracten, en je houdt een up-to-date kalender bij van het verloop van de onderhandelingen
  • Je speelt een sleutelrol in de voorbereiding van de jaarlijkse brochure: het encoderen van concerten, het boeken van zalen, het schrijven, nalezen en controleren van teksten
  • Je verstrekt informatie voor subsidieaanvragen
  • Je volgt de trends in de Belgische en internationale muziekwereld.

Jouw profiel

  • Bij voorkeur heb je meer dan 10 jaar professionele ervaring, het liefst in een administratief coördinerende functie, in een culturele omgeving
  • Je hebt een grondige kennis van muziek en beschikt over een netwerk van internationale en nationale contacten in de muziekwereld. Je bent een sterke onderhandelaar.
  • Je hebt een hogere opleiding genoten, en je hebt een kennis van projectmanagement.
  • Je bent perfect tweetalig NL//FR en je hebt een zeer goede kennis van het Engels.
  • Je hebt een grondige kennis van MS Office (Word, Excel, Powerpoint,...)
  • Je bent klantgericht en een vlotte communicator met een goede pen
  • Je bent contactvaardig, discreet en stressbestendig
  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig.
  • Je bent flexibel en bereid om regelmatig in het weekend en 's avonds te werken.

Ons aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur, met glijdend uurrooster.
  • Maaltijdcheques.
  • Een groepsverzekering
  • Een hospitalisatieverzekering na 6 maanden.
  • Het woon-werkverkeer met openbaar vervoer 100% vergoed.

Interesse ?

Stuur je sollicitatie tot 31/12/2021 naar:
Edwin Udding - HR Coordinator,
Paleis voor Schone Kunsten, Ravensteinstraat 23, 1000 Brussel.
Tel: 02/507.82.67. Email: jobs@bozar.be

 

Bozar staat open voor de diversiteit van de kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, nationaliteit, seksuele voorkeur of handicap. Bozar streeft ernaar de diversiteit van Brussel te weerspiegelen in zowel ons personeel als onze bezoekers. Het is het beleid en de praktijk van Bozar als een werkgever, om gelijke kansen te bieden in alle aspecten van de werkgelegenheid door het verbieden van elke vorm van discriminatie.