SALES ADMINISTRATOR

Sales Administrator

Binnen het departement Partnership & Philanthropy assisteer je het team bij de dagelijkse werkzaamheden. Meer specifiek:

Je ondersteunt het verkoopproces, zowel voor pre-sales als post-sales:

  • Je coördineert de dossiers en klantenpresentaties (lay-out, vertalingen, …)
  • Je neemt deel aan de uitwerking van de commerciële strategie van het departement ter ondersteuning van de Head of
  • Je coördineert de database van referentiedocumenten
  • Je staat in voor het opstellen, verzenden, factureren en de algemene opvolging van contracten
  • Je verwerkt facturen van leveranciers (encodage van bestelbonnen) en onkostennota's
  • Je beantwoordt de aanvragen voor zaalverhuur van de klanten van het departement (bedrijven, stichtingen en mecenassen)

Om goed onderbouwde rapporten op te stellen, zorg je als Business Analyst voor :

  • Financiële reporting van de geconsolideerde resultaten, de lopende prospecties en de opvolging van de uitgaven van het departement
  • Een grondige analyse van de opportuniteiten voor prospectie (sectorale analyses, benchmarking, etc).
  • Een globale analyse van de interne verkoop (alle bronnen) in nauwe samenwerking met het  team Finance en Institutional Relations
  • Je bent de SPOC voor de departementen Finance en IT
  • Je staat in voor de coördinatie van public relations evenementen voor de klanten van het departement

Jouw Profiel

  • Je bent tweetalig FR/NL met een zeer goede kennis van het Engels en je hebt uitstekende redactionele vaardigheden
  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma, bij voorkeur in een economische of financiële richting. Een professionele ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt.
  • Je bent analytisch, nauwkeurig en gestructureerd
  • Je bent polyvalent en flexibel, communicatief vaardig en klantgericht.
  • Je hebt goede kennis van de MS Office applicaties en je bent in staat om verschillende software tegelijkertijd te gebruiken.
  • Je bent enthousiast en proactief en je kan zelfstandig werken, terwijl je ook een teamspeler bent
  • Je hebt een commerciële inslag en een algemene interesse in kunst en cultuur

Ons aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur, met glijdend uurrooster
  • Maaltijdcheques
  • Een groepsverzekering
  • Een hospitalisatieverzekering na 6 maanden
  • Het woon-werkverkeer met openbaar vervoer 100% vergoed

Interesse ?

Stuur je sollicitatie tot 28 juli 2021 naar: Edwin Udding, HR Coordinator BOZAR - Ravensteinstraat 23, 1000 Brussel. Tel: 02/507.82.67 - Email: jobs@bozar.be

BOZAR staat open voor de diversiteit van de kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, nationaliteit, seksuele voorkeur of handicap.