Jouw bezoek

Hoe bereik ik Bozar, hoe koop ik mijn tickets of waar kan ik iets eten? Ontdek dit alles en nog veel meer op deze pagina.

Praktisch

Tickets

Bezoek & Leer

Op zoek naar prikkelende activiteiten voor jong, oud, alleen of net in groep? Ontdek ons ruime aanbod aan bezoek- en leermogelijkheden.

Eat ✕ Drink ✕ Shop

Na je bezoek

Een suggestie, een opmerking of een klacht over onze dienstverlening?
Een suggestie, een opmerking of een klacht over onze producten, de kwaliteit van onze dienstverlening of ons personeel? Aarzel dan niet om ons een bericht te sturen. Indien je een dergelijke klacht hebt, kan je dit formulier invullen. Na het invullen sturen we je een automatische bevestigingsmail. Je ontvangt binnen de 30 dagen een persoonlijk antwoord.

Ben je niet tevreden met het antwoord?
Je kan een tweedelijnsklacht indienen bij de federale ombudsman. Dit kan online via www.federaalombudsman.be/nl, per e-mail op contact@federaalombudsman.be of per brief op het adres Leuvenseweg 48 bus 6, 1000 Brussel. Voor meer informatie kan je terecht op het gratis nummer 0800 99 962.