Binnen het departement Partnership & Philanthropy assisteer je het team bij de dagelijkse werkzaamheden.
Meer specifiek:
Je ondersteunt het verkoopproces, zowel voor pre-sales als post-sales:
- Je coördineert de dossiers en klantenpresentaties (lay-out, vertalingen, …)
- Je neemt deel aan de uitwerking van de commerciële strategie van het departement ter ondersteuning van de Head of
- Je coördineert de database van referentiedocumenten
- Je staat in voor het opstellen, verzenden, factureren en de algemene opvolging van contracten
- Je verwerkt facturen van leveranciers (encodage van bestelbonnen) en onkostennota's
- Je beantwoordt de aanvragen voor zaalverhuur van de klanten van het departement (bedrijven, stichtingen en mecenassen)
- Je helpt tevens bij de coördinatie van public relations evenementen voor de klanten van het departement
Om goed onderbouwde rapporten op te stellen, zorg je voor :
- Financiële reporting van de geconsolideerde resultaten, de lopende prospecties en de opvolging van de uitgaven van het departement
- Een grondige analyse van de opportuniteiten voor prospectie (sectorale analyses, benchmarking, etc).
- Een globale analyse van de interne verkoop (alle bronnen) in nauwe samenwerking met het team Finance en Institutional Relations
- Je bent de SPOC voor de departementen Finance en IT en je volgt de informatiedoorstroming op door de ontwikkeling van het documentenbeheer te begeleiden.
Jouw Profiel
- Je bent tweetalig FR/NL met een zeer goede kennis van het Engels en je hebt uitstekende redactionele vaardigheden
- Je hebt een bachelor- of masterdiploma, bij voorkeur in een economische of financiële richting. Een professionele ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt.
- Je bent analytisch, nauwkeurig en gestructureerd
- Je bent polyvalent en flexibel, communicatief vaardig en klantgericht.
- Je hebt goede kennis van de MS Office applicaties en je bent in staat om verschillende software tegelijkertijd te gebruiken.
- Je bent enthousiast en proactief en je kan zelfstandig werken, terwijl je ook een teamspeler bent
- Je hebt een commerciële inslag en een algemene interesse in kunst en cultuur
Ons aanbod
- Een voltijds contract van onbepaalde duur, met glijdend uurrooster
- Maaltijdcheques
- Een groepsverzekering
- Een hospitalisatieverzekering na 6 maanden
- Het woon-werkverkeer met openbaar vervoer 100% vergoed
Interesse ?
Stuur je sollicitatie tot 15 maart 2022 naar: Edwin Udding, HR Coordinator BOZAR - Ravensteinstraat 23, 1000 Brussel. Tel: 02/507.82.67 - Email: jobs@bozar.be
Bozar staat open voor de diversiteit van de kandidaten zonder onderscheid in geslacht, geloof, huidskleur, nationaliteit, seksuele voorkeur of handicap. Bozar streeft ernaar de diversiteit van Brussel te weerspiegelen in zowel ons personeel als onze bezoekers. Het is het beleid en de praktijk van Bozar als een werkgever, om gelijke kansen te bieden in alle aspecten van de werkgelegenheid door het verbieden van elke vorm van discriminatie.