Jouw bezoek

Hoe bereik ik Bozar, hoe koop ik mijn tickets of waar kan ik iets eten? Ontdek dit alles en nog veel meer op deze pagina.

Praktisch

Openingsuren

Façade du Palais

Bereikbaarheid

Toegankelijkheid

Veiligheidsmaatregelen COVID-19

Vind hier meer info over de coronamaatregelen in het Paleis voor Schone Kunsten om jouw bezoek aan onze tentoonstellingen voor te bereiden.

Koop je ticket online op de webpagina van de tentoonstelling. De kortingstarieven worden aan de ingang gecontroleerd. Betaling gebeurt via debet- of kredietkaart en het e-ticket wordt na aankoop opgestuurd naar je e-mailadres. 

Ben je in het bezit van een museumPASSmusées?

Dan kan je je gratis expoticket online boeken via de pagina van de tentoonstelling door het gratis museumPASSmusées-tarief aan te duiden. 

Je ontvangt een bevestiging per e-mail en je kan dan je ticket op de dag van je bezoek afhalen bij Bozar, op vertoon van je bevestigingsmail en je museumPASSmusées. Hou er rekening mee dat je slechts één tentoonstelling per dag kan bezoeken met je museumPASSmusées.

Als je niet aanwezig kan zijn, stuur ons dan een e-mail naar tickets@bozar.be of bel naar ons callcenter op +32(0)25078200.

Tickets met een kortingstarief dienen aangekocht te worden met een bewijs. Reserveer je ticktets online, je krijgt een bevestigingsmail en daarmee kan je je tickets ophalen bij Bozar tickets. Vergeet je bewijs van korting niet. 

Onze ticketshop laat een beperkt aantal bezoekers tegelijk binnen, en is enkel toegankelijk met een mondmasker. Er worden geen tickets verkocht in Bozar Tickets. Tickets worden achteraf niet geruild, nog terugbetaald. 

Om het aantal mensen per tentoonstellingsruimte te beperken, kies je bij de aankoop van jouw ticket voor een tijdslot naar keuze. Om 17u laten we de laatste bezoekers binnen. Kom stipt op het afgesproken tijdstip – zoals aangegeven op je ticket – naar de tentoonstelling.

Je e-ticket printen hoeft niet, neem het ‘digitaal’ mee op je smartphone.

Mensen die onder hetzelfde dak wonen mogen samen de expo bezoeken. Een groepsbezoek is mogelijk tot en met zes personen. 

Breng je mondmasker mee. Het dragen van een mondmasker is verplicht in het Paleis.

Voor een bezoek aan onze tentoonstellingen is er een beperkte beschikbaarheid in de vestiaire en lockerruimte.

Aan de ingang van Bozar kan je gebruik maken van ontsmettende handgel.

We scannen je e-ticket bij voorkeur op je smartphone aan de ingang van de expo.

Er zijn toiletten voorzien. Die worden, net als gevoelige plaatsen zoals handvaten, regelmatig schoongemaakt en ontsmet door ons team.

Draag een mondmasker en hou je aan de regels van social distancing:

  • Bewaar een afstand van minstens anderhalve meter afstand van andere personen. We hebben signalisatie voorzien die je daarbij helpt, en onze stewards houden ook een oogje in het zeil.
  • Een vast parcours gidst je vlot door elke tentoonstelling.
  • Het dragen van een mondmasker is verplicht. Bozar biedt zelf geen mondmaskers aan, maar je kan er kopen in het treinstation Brussel-Centraal, of in de nabijgelegen Apotheek, Ravensteinstraat 52.

Voor je veiligheid zijn er geen papieren bezoekersgidsen beschikbaar, maar je kan alles makkelijk raadplegen op de app, op de website of via QR-codes in de tentoonstellingen.

Neem je graag nog een catalogus, postkaart of een ander leuk item mee naar huis?” Dat kan, want de Bozar Bookshop is open. Hier gelden uiteraard dezelfde maatregelen als in de ticketshop en de exporuimte. Het Bozar Restaurant en Café Victor zijn nog gesloten.

We kunnen niet wachten om jou terug te zien!

Tickets

Tickets

Bezoek & Leer

Op zoek naar prikkelende activiteiten voor jong, oud, alleen of net in groep? Ontdek ons ruime aanbod aan bezoek- en leermogelijkheden.

Onderwijs

18 Big Bang Festival 2017 (c) Caroline Lessire.jpg

Met kinderen en jongeren

Groepen

interactief bezoek

Rondleidingen

Eat ✕ Drink ✕ Shop

Bozar Restaurant

Bozar Café Victor

Bozar Bookshop by Walther König

 

Na je bezoek

Een suggestie, een opmerking of een klacht over onze dienstverlening?
Een suggestie, een opmerking of een klacht over onze producten, de kwaliteit van onze dienstverlening of ons personeel? Aarzel dan niet om ons een bericht te sturen. Indien je een dergelijke klacht hebt, kan je dit formulier invullen. Na het invullen sturen we je een automatische bevestigingsmail. Je ontvangt binnen de 30 dagen een persoonlijk antwoord.

Ben je niet tevreden met het antwoord?
Je kan een tweedelijnsklacht indienen bij de federale ombudsman. Dit kan online via www.federaalombudsman.be/nl, per e-mail op contact@federaalombudsman.be of per brief op het adres Leuvenseweg 48 bus 6, 1000 Brussel. Voor meer informatie kan je terecht op het gratis nummer 0800 99 962.